Με το τέλος του 2020, ένα πολύ σημαντικό ‘deal’ επισημοποιήθηκε κι αυτό αφορούσε την μετάβαση των brands του ομίλου MICHELIN από τη μέχρι πρότινος εταιρεία αντιπρόσωπο, L.P.Franceskides, στην CTC AUTOMOTIVE μέλος του ομίλου CTC. Μαζί με την περίφημη μάρκα, η CTC AUTOMOTIVE βάζει στην  φαρέτρα της την επίσης γνωστή μάρκα ελαστικών BFGoodrich καθώς και την RIKEN, όλα κάτω από την νέα οντότητα της κυπριακής εταιρείας CTC TYRES.

O όμιλος MICHELIN σε αριθμούς

Michelin Man hand holding a tyre

Mε ηγετική θέση στον τομέα της κινητικότητας δέσμευση της Michelin είναι να βελτιώνει διαρκώς, τις διαδρομές των πελατών της με βιώσιμο τρόπο καθώς και να σχεδιάζει και να διανέμει τα ιδανικά ελαστικά και τις καταλληλότερες υπηρεσίες, και λύσεις για τις ανάγκες τους.

-Να προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες, χάρτες και οδηγούς που τους βοηθούν να μετατρέψουν τις διαδρομές και τα ταξίδια τους σε μοναδικές εμπειρίες.

-Να αναπτύσσει υλικά με τεχνολογία αιχμής που αξιοποιούνται σε πολλές και διαφορετικές βιομηχανίες.

Με έδρα το Clemont-Ferrand της Γαλλίας, ο Όμιλος Michelin έχει παρουσία σε 170 χώρες και περισσότερους από 127.000 εργαζομένους, ενώ διαθέτει 69 μονάδες παραγωγής που συνολικά κατασκεύασαν σχεδόν 200 εκατομμύρια ελαστικά το περασμένο έτος.

Εμπλοκή και branding

aThree people riding two bikes in a tarmac deserted road

Έχοντας ήδη αρκετή τριβή και πείρα μέσα από την τριβή μας σαν ομάδα, με μάρκες διεθνούς βεληνεκές και συγκεκριμένες κατευθύνσεις ως προς την στρατηγική γύρω από την επικοινωνία (Replay, Under Armour, Puma, Mc Millan Woods Global) η προσέγγιση μας παραμένει πάντα η ίδια. Δημιουργία περιεχομένου το οποίο να προκαλεί διαδραστικότητα, δημιουργία περιεχομένου το οποίο θα προκαλέσει σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ μάρκας και κοινού καθώς και ξεκάθαρο συσχετισμό της CTC AUTOMOTIVE, εταιρεία με τεράστια τεχνογνωσία, πείρα, έμπειρο προσωπικό, αξιοπιστία και ψηλά πρότυπα διαδικασιών, με τα προϊόντα του ομίλου MICHELIN.

Digital ‘run’

Four people family wearing sunglasses and smilling while waving

To μότο μας σαν ομάδα είναι να βρίσκουμε που ‘ξοδεύει’ το χρόνο του ο καταναλωτής, ποια μέσα τον προσελκύουν περισσότερο, με ποια μέσα αλληλοεπιδρά και εκεί να τοποθετούμε το περιεχόμενο επικοινωνίας είτε αυτό είναι σε μορφή στατικού εικαστικού, βίντεο, ήχο, άρθρο με θεματολογία που να αφορά περισσότερο εκείνον και λιγότερο το brand. Η προσέγγιση μας ανέκαθεν είναι και θα είναι πάντα, ανεξαρτήτως πλατφόρμα ή μέσο επικοινωνίας, η επικοινωνία, το περιεχόμενο να αφορά τον καταναλωτή, να του δίνει κάτι να μαθαίνει, να ενημερώνεται, να ψυχαγωγείται ώστε να χτιστούν γερά θεμέλια εμπιστοσύνης με το brand. H μονοδιάστατη επικοινωνία, αποδεδειγμένα μέσα από τον όγκο περιεχομένου που παράγουμε για περισσότερα από 60 brands, μας έδωσε να καταλάβουμε ότι αυτό που ‘τραβάει’ και κολλάει περισσότερο είναι η έμμεση προσέγγιση και το ξετύλιγμα μιας ιστορίας μέσα από συνεπή και διαρκές επικοινωνία.

Νιώθουμε τιμή και περηφάνια, παράλληλα μεγάλη ευθύνη, που ένας τόσο μεγάλος όμιλος με χρόνια παρουσίας στην Κύπρο όπως η CTC, εμπιστεύεται την ομάδα μας για χάραξη πλάνου και ενεργοποίηση ενεργειών επικοινωνίας για ένα διεθνές αναγνωρισμένο BRAND όπως η Michelin.

CTC TYRES Facebook Page: www.facebook.com/michelincy

CTC TYTRES Instagram Account: www.instagram.com/ctctyres

Johny Tran

Johny Tran

Business Development Director ONTIME MEDIA

recent articles

keep up with the trends

Marketing Executive

Marketing Executive

What you will do at Ontime:   Manage all Ontime's owned brands overall communication strategy Handle & monitor communication for all social media accounts on all platforms such as Facebook, Instagram, YouTube, TikTok & LinkedIn Devising and presenting...

read more
Influencing Marketing

Influencing Marketing

Το screen time αυξάνεται και το μεγαλύτερο ποσοστό χρόνου επενδύεται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης όπως και στο διαδίκτυο, ως πηγή ενημέρωσης, αλλά και διασκέδασης. Οι εταιρείες ψάχνουν συνεχώς εναλλακτικούς τρόπους να “εκμεταλλευτούν” αυτόν τον χρόνο, για την...

read more
Οικογενειακές Επιχειρήσεις: Η μετάβαση στην επόμενη γενιά

Οικογενειακές Επιχειρήσεις: Η μετάβαση στην επόμενη γενιά

Αν όχι όλοι, το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρηματιών βασίζεται στα παιδιά του για να αναλάβουν είτε την εταιρεία που κληρονομήσαν από την προηγούμενη γενιά, είτε την εταιρεία που χτίσανε με τον ανάλογο κόπο και μόχθο. Σε μία κουβέντα μας πριν από μερικές μέρες με τον...

read more

Share This

Share this post with your friends!