Το Italian Street Food έχει εδραιωθεί στην Λευκωσία μιας και μετράει ήδη δύο καταστήματα, ένα στην περιοχή Αγλαντζιάς και ένα νεό στην Έγκωμη.

Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, ετοιμάσου να γίνεις μακαρονάς επιλέγοντας να δοκιμάσεις κάτι από το μενού του! Το άρωμα από τα φρέσκα, αγνά υλικά και οι μυρωδιές από τις σάλτσες θα σε μεθύσουν. Πάρε και εσύ ένα από τα ποθητά μαύρα κουτιά και απόλαυσε νόστιμα ζυμαρικά.

Το δημοφιλές, πλέον, Pasta Strada με το Street Food Concept έχει μπει στη συνείδηση των take away & delivery επιλογών της πρωτεύουσας με τις μοναδικές του γεύσεις εμπιστεύτηκε  το marketing launch αλλά και την όλη στρατηγική επικοινωνίας στην ομάδα μας και ένα χρόνο (και κάτι) μετά, μετράμε 5.5 εκατομμύρια impressions σε 400 χιλιάδες Λευκωσιάτες και όχι μόνο. Κάθε νέο brand χρειάζεται χρόνο, υπομονή και επιμονή.

Πως το κάναμε;

1. Δημιουργία/ ύπαρξη ιστοσελίδας.

Pasta Strada Website

Κάθε σοβαρό brand χρειάζεται ιστοσελίδα. H ύπαρξη μιας, είναι απαραίτητη τόσο από πλευράς εικόνας αλλά και σαν εργαλείο για την όλη online στρατηγική. Η εμπειρία του χρήστη είναι ζωτικής σημασίας, πράγμα που σημαίνει ότι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά μιας ιστοσελίδας είναι η ευκολία στη χρήση της, με την ανάλογη αισθητική και μηνύματα/ εικόνες με σκοπό να προσδίδουν εμπιστοσύνη, όλα συνυφασμένα με τα brand guidelines. Για το Pasta Strada επιλέξαμε τη δημιουργία μιας single page ιστοσελίδας το οποίο σκοπό έχει 1) Να υπάρχει στις όποιες αναζητήσεις γίνονται καθημερινά 2) Δημιουργία κοινών μέσα από την επισκεψιμότητα είτε από αναζητήσεις είτε από ενεργητικές καμπάνιες. Πλέον μέσα από την ιστοσελίδα μπορεί ο κάθε επισκέπτης να βάζει την παραγγελία του, επιλέγοντας μέσα από το μενού και να πληρώνει για αυτή είτε διαδικτυακά είτε κατά την παραλαβή.

2. Επικοινωνία μέσω Social Media.

Pasta Strada Instagram

Ένα χρόνο μετά το launch του brand μετράμε σχεδόν 5.5 εκατομμύρια προβολές απευθυνόμενοι σε 410 χιλιάδες χρήστες στο Facebook και Instagram με μέσο όρο συχνότητα προβολής 13.  Το κόστος επένδυσης σαφώς πολύ λιγότερο από πιθανή αντίστοιχη επικοινωνία σε παραδοσιακά μέσα αλλά και Google Ads. Αδιαμφισβήτητη είναι η σημαντικότητα των Social Media για κάθε νέο η υφιστάμενο brand. H δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε ποικίλο περιεχόμενο μέσα από την δημιουργία και προώθηση video παραγωγών, προώθηση επιλογών από το μενού αλλά και μηνυμάτων μας δίνει την ευκαιρία να διατηρήσουμε συγκεκριμένη γραμμή ενισχύοντας το brand recall*. Με την σειρά μας, εστιάσαμε λοιπόν την προσοχή μας, πέρα της δημιουργίας περιεχομένου, σε κοινό περιμετρικά από το πρώτο κατάστημα και σε απόσταση παράδοσης παραγγελίας στα σωστά χρονικά πλαίσια, δοκιμάζοντας διάφορα δημογραφικά, ενδιαφέροντα αλλά και συμπεριφορά στις πλατφόρμες, με το στήσιμο κατάλληλων διαφημιστικών καμπάνιων. Το ‘μυστικό’ στο στήσιμο των καμπανιών, κάτι το οποίο εφαρμόζουμε για όλα τα συνεργαζόμενα brands αλλά και τα δικά μας, η στόχευση σε κοινό που δεν γνωρίζει το brand παράλληλα με την επαναστόχευση σε κοινό το οποίο ήρθε σε επαφή με περιεχόμενο του brand.

3. Offline προβολή – Billboards (OOH)

Pasta Strada Billboard Promo

Στο πλάνο προβολής και επικοινωνίας που αφορούσε το άνοιγμα του δεύτερου καταστήματος μια από τις ενέργειες που αποφασίσαμε να εντάξουμε, ήταν η χρήση πινακίδων. Στην Κύπρο το συγκεκριμένο μέσο, λαμβάνοντας υπόψη το κόστος τοποθέτησης διαφημιστικών μηνυμάτων vs το road reach είναι σχετικά value for money. Για brands τα οποία απευθύνονται σε ολόκληρη την αγορά ίσως η πρόσβαση να κοστίζει λόγω του αριθμού των πινακίδων που χρειάζονται για να καλυφτεί στο μέγιστο, γεωγραφικά, η αγορά,  ωστόσο για brands τα οποία θέλουν να επικοινωνήσουν σε συγκεκριμένες/ μικρότερες γεωγραφικές ακτίνες/τοποθεσίες, είναι πολύ αποδοτικό με ψηλή συχνότητα επανάληψης προβολής λόγο της ιδιομορφίας συμπεριφοράς των κυπρίων οδηγών αλλά και την απουσία άλλων μέσων διακίνησης από το σημείο Α στο Β.  Επιλέξαμε λοιπόν σημεία και ολοκληρώσαμε το design με σκοπό το “awareness” στην νέα περιοχή, κλειδώνοντας συγκεκριμένους δρόμους όπου η διακίνηση σχεδόν καλύπτει σεβαστό αριθμό ανθρώπων.

 

Η αγορά και τα θέλω των ανθρώπων, αλλάζουν με γοργούς ρυθμούς και είναι πλέον μια πρόκληση για τα brands να διαφοροποιηθούν, να χτίσουν και να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους στο συνεχώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον του σήμερα. Να θυμάστε, οι καταναλωτές συνδέονται και εμπιστεύονται τα brands τα οποία, παρέχουν αξιόπιστο προϊόν, ανθρωποκεντρική εξυπηρέτηση αλλά και συνεχή επικοινωνία.

 

*brand recall ~ η ποιοτική μέτρηση για το πόσο καλά ένα brand συνδέεται με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή κατηγορία προϊόντων, από τους καταναλωτές.

 

Επισκεφτείτε το Pasta Strada www.pastastrada.com.cy

Follow στο Instagram www.instagram.com/pasta_strada

Like στο Facebook www.facebook.com/pastastrada

Efsevia Giorgalli

Efsevia Giorgalli

Account Manager ONTIME MEDIA

recent articles

keep up with the trends

Marketing Executive

Marketing Executive

What you will do at Ontime:   Manage all Ontime's owned brands overall communication strategy Handle & monitor communication for all social media accounts on all platforms such as Facebook, Instagram, YouTube, TikTok & LinkedIn Devising and presenting...

read more
Influencing Marketing

Influencing Marketing

Το screen time αυξάνεται και το μεγαλύτερο ποσοστό χρόνου επενδύεται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης όπως και στο διαδίκτυο, ως πηγή ενημέρωσης, αλλά και διασκέδασης. Οι εταιρείες ψάχνουν συνεχώς εναλλακτικούς τρόπους να “εκμεταλλευτούν” αυτόν τον χρόνο, για την...

read more
Οικογενειακές Επιχειρήσεις: Η μετάβαση στην επόμενη γενιά

Οικογενειακές Επιχειρήσεις: Η μετάβαση στην επόμενη γενιά

Αν όχι όλοι, το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρηματιών βασίζεται στα παιδιά του για να αναλάβουν είτε την εταιρεία που κληρονομήσαν από την προηγούμενη γενιά, είτε την εταιρεία που χτίσανε με τον ανάλογο κόπο και μόχθο. Σε μία κουβέντα μας πριν από μερικές μέρες με τον...

read more

Share This

Share this post with your friends!